GODT BESØK PÅ BILLEDUTSTILLINGEN

Historelaget billedutstilling "Åsane i gamledager" var en suksess.  I de fjorten dagene utstillingen var åpen var det ca nærmere 1500 interesserte mennesker innom for å se på bilder fra Åsane før i tiden. 70 av de 90 bildene som var stilt ut, hadde ikke vært vist tidliger.

- Vi er godt fornøyd med besøket. Utstillingen har vært en møteplass der også mange av medlemmene fra Åsane Historielag stakk innom og fikk med seg siste utgave av bladet "Åsabuen" Mange hadde historier å komme med og praten gikk lett om forgangne tider. Rundt 40 nye medlemmer fikk vi også, forteller Aasta Karin Kalvik Haukås som er kasserer i historielaget.

Åsane Historielags billedutstilling er en del av den årlige kulturuken i Åsane og planlegger også å være til stede med nye bilder i 2020. Vi takker Åsane Storsenter som velvillig har bidratt med lån av lokale.