Vervekonkurranse!

Kjenner du noen som burde vært medlem i historielaget, men som ennå ikke er det? Noen som hadde likt å bli bedre kjent med hvordan det var i deres nabolag tidligere? Har du søsken, barn eller barnebarn eller kanskje også en nabo som ikke er medlem?

Da oppfordrer vi deg til å verve dem som medlemmer!

De tre som verver flest får fine vervepremier! (De tre som verver flest medlemmer innen 1. april kan fritt velge to billetter til valgfritt arrangement/konsert under Kulturfest Åsane 2016. I tillegg får den som verver aller flest et sett med de fem bindene av ”Åsane i fortid og nåtid” samt Åsabuen 1-26)

I Åsane Historielag vil du bli kjent med steder og mennesker, historier og tidsbilder, gjennom bydelsvandringer, foredrag, bildefremvisning, utstillinger mm. De som ønsker det kan dessuten delta i praktisk arbeid innen kulturminnevern. Det er veldig sosialt!

Om medlemskapet: Den årlige medlemskontingenten er kr. 250,- for enkeltmedlemmer og kr. 350,- for ektepar/samboere. Som medlem får du kostnadsfritt de to numrene av Åsabuen som utgis hvert år. I tillegg kan du delta på alle våre aktiviteter. De aller fleste arrangementene våre er gratis. Unntaket er når det leies buss eller båt til heldagsturer om sommeren.

Den enkleste måten å verve å på er å fylle ut innmeldingsskjemaet på

www.aasanehistorielag.no/innmelding Husk å fylle ut navn på deg som verver!

Alternativt kan du sende de samme opplysningene (navn, adresse, fødselsår, epostadresse og tlfnr. + navn på verver) til Åsane Historielag, PB 200 Øvre Ervik, 5876 Bergen eller via epost: aasane.historielag@gmail.com

(NB: Medlemsskontingenten må være betalt av den/de vervede før vi kårer vinnerne av konkurransen)

Søndag, 6 mars, 2016 - 20:30 til Fredag, 1 april, 2016 - 20:30