Ny dugnadsøkt! Rydd et kulturminne på Hetlebakke

Da er det tid for en ny dugnadsøkt på Hetlebakke! Vi oppfordrer alle som kan til å delta førstkommende lørdag (30. april) mellom kl.10 og 14.
Vi fjerner trær og kratt fra området rundt demningen på Hetlebakke, noe som forhåpentligvis er første skritt i retning av å sette i stand anlegget.
Ta gjerne med motorsag, sag eller greinsaks hvis du har, og nødvendig verneutstyr.

Utsikt mot demningen (stemmegarden) på Hetlebakke 26. mars  Fremdeles en del krattskog som bør bort. Bilde tattpå dugnaden 26. mars
Bildene over er tatt forrige dugnadslørdag, 26. mars 2011. Det er fremdeles en del krattskog som må bort.
Begge foto: Evy Ann M. Nordahl.

Det er begrenset med parkeringsplasser i området, så kjør sammen med noen andre hvis det er mulig.
Dugnaden er selvsagt åpen for alle – det er ikke noe krav å være medlem i historielaget.
Vi holder på fra kl 10.00 til kl 14.00 og håper mange kan avse noen timer.
Vi tar med kaffe og litt å bite i.

Velkommen!
styret i Åsane Historielag